IsaDora Rosette

Jeg har lige fået nogle nyheder fra IsaDora ind af døren. Super fine nye pastel graffiti lakker (IsaDoras svar på crackles). Men inden jeg viser nogle af dem, vil jeg lige vise en af lakkerne fra deres forårskollektion som udkom for et godt stykke tid siden.
Jeg er altid vild med IsaDoras kollektioner. Forårskollektionen består af en lys grøn, en lys blå/lilla, en lysebrun og en lyserød, som er den jeg vil vise idag.

Rosette er sådan en flot lyserød. Den har noget meget fint sart shimmer, men det er svært at fange på billeder.
Billederne er taget i direkte sollys. Farven er ikke helt korrekt, da den er lidt mørkere i virkeligheden.
Super fin lak synes jeg!

1

3

Neglelakken er tilsendt til anmeldelse

6 Comments on “IsaDora Rosette

Skriv et svar

