NOTD – Rimmel Ruby Crush

I forgårs fik jeg en pakke fra Mildh Beauty Press med en masse lækre lakker til at vise på bloggen.
Selvfølgelig måtte jeg straks prøve den mest julede af dem, nemlig Rimmels Ruby Crush, en rigtig fin rød glitterlak med sølv hexagon glitter i. Super smuk.
Umiddelbart mindede den mig om Opi’s Gettin’ Miss Piggy With it, så jeg har lavet en sammenligning af de to lakker. De er bestemt ikke helt ens. Ruby Cruch har meget fint rødt glitter og lidt større sølv glitter, mens GMPWI har småt rødt glitter, og store sølv og røde hexagon glittere. Rimmels dækker bedre ved et lag pga. alt det fine glitter.

På billederne har jeg et lag IsaDora Femme Fatale (Jeg kan altid bedst lide at have en base under glitter) og to lag Rimmel Ruby Crush. Det er simpelthen så fint.
Børsten er super skøn og bred, lige som jeg kan lide det, så det er nemt at få fordelt glitteret på hele neglen.
Det er bare en rigtig skøn lak.
Den koster 39,95 (8ml) og kan fås året ud.

2

1

4

3

2 Comments on “NOTD – Rimmel Ruby Crush

  1. This is lovely! It reminded me of the OPI too, but I think I prefer the Rimmel. A lovely Christmas polish xx

Skriv en kommentar