NOTD – Team Jacob (Breaking Dawn manicure)

Senere i dag skal jeg ind og se den aller sidte Twilight film, og jeg glæder mig rigtig meget! Jeg er ikke nær så stor Twilightfan som jeg har været før i tiden, og faktisk synes jeg filmene og skuespillerne er lidt platte nu, men det er stadig en serie der betyder rigtig meget for mig, så det bliver super fedt at se den sidste film! Og selvfølgelig skulle der laves negle til dagen. Sidste år, da Breaking Dawn part 1 udkom, lavede jeg disse, som jeg stadig synes er super fine.

I år valgte jeg at vise min kærlighed til Jacob, for jeg er o har hele tiden været på Team Jacob!

Så jeg valgte at prøve mig frem med at lave en ulv og noget pels på mine fingre, og jeg er ovenud tilfreds med disse. Jeg tror det vile ligne en ulv mere hvis man kunne se ørerne, men jeg synes godt, at man kan se at der er en ulv når man ved det.
Jeg ville have elsker at have brunt flocking powder på de andre negle, men i stedet prøvede jeg mig frem med at lave noget pels med akrylmaling, os´g jeg synes det ser super godt ud!
Og tomlen står der selvfølgelig team Jacob. Hvis man nu sulle være i tvivl om hvad jeg har  på neglene ;D

Jeg elsker disse negle. Jeg synes de er super søde.

 

34 Comments on “NOTD – Team Jacob (Breaking Dawn manicure)

  1. So perfect!! Really it is so pretty amazing!!!
    I have read the books and I don’t like Twilight , the best part of book is when he is the speaker!!
    I think Robert Pattinson is ugly =P
    =***

  2. Love your wolf!! Absolutly … I don’t find my word…
    Do you have a artist job? If not, you’re really talentuous!
    And if yes, you talentuous too 😀 !!

    • I dont have a job as an artist, and I never draw other than on my nails. my drawings on paper looks so bad! Thank you very much, glad you like what i do! ;D

  3. Vildt flotte, hvordan har du lavet dem? har du mulighed for at lave en how to?!

  4. Yay for team Jacob!! this is so well done and cute! By the way, I really love what you do on your blog. You’re so talented!

Skriv en kommentar