NOTD – IsaDora Persian Princess + Stamping

Jeg skrev igår, at jeg ville poste min stamping manicure. Det var så lang tid siden jeg havde lavet stamping, og jeg tænkte at disse farver ville være super flotte sammen. Det synes jeg som sådan også at de er, men jeg synes bare ikke stampingen er vildt pæn.
Dette er desuden allerede taget af, for jeg knækkede en negl for første gang i lang tid, så nu er mine negle heeelt korte.
Stampingen er lavet med Essie Good as gold. Jeg ved ikke hvilken stamping plate jeg har brugt, men hvis I vil vide det skal jeg nok finde ud af det. Jeg skal i seng!😀

27 Comments on “NOTD – IsaDora Persian Princess + Stamping

  1. It looks very beautiful! And yes, if it’s not too difficult to find out, I would really like to know which stamping plate you used.

  2. Først og fremmest mega fed blog du har dig🙂
    Derefter vil jeg gerne høre hvor du får dine isa dora neglelakker fra?🙂

    • Mange tak, jeg er glad for at du kan lide den.
      De fleste har jeg fået tilsendt af firmaet, men nogle (som denne) har jeg selv købt. De kan købes i Magasin til 69kr🙂

    • Det kaldes stamping, hvor man nærmest stempler et mønster fra en plade over på sine negle. Prøv at kigge på nettet. Det er super smart!🙂

  3. Hvordan får du dine stampings til at være så tydelige? Mine bliver tit u tydelige, så man ikke rigtigt kan se stampingen😦

  4. Hello!

    Hvor har du købt dine stamping plader? Og hvor har du købt guldfarven? Jeg har en, men den er virkelig dårlig.. Sådan vandet i det!

    • De er købt på Magnonails.de. Guldfarven er fra Essie og er købt i London. Det er fra deres Mirror Metallics kollektion. Du kan finde den på nettet🙂

Skriv et svar

