NOTD – Aztech print (Inspireret af trøje)

Forleden dag fik jeg en ny trøje ind af døren, og jeg vidst med det samme, at jeg var nødt til at lave en manicure inspireret af den. Trøjen er desuden var iwearsin.com, min nye yndlingsside. Jeg har allerede købt derfra to gange inden for en måned, og skal til at købe igen. De har de fedeste leggings med fleece for!

Det er seriøst den lækreste trøje med det fedeste print!
Basen er en af mine yndlingslakker Essie Sand Tropez. Alt andet er som sædvanligt lavet med akrylmaling.
Min yndlingsnegl er langefingeren. Jeg synes det print er så flot, og jeg synes jeg fik lavet det rigtig godt. Den kunne også være rigtig fin som accent nail.
Jeg er ikke så vild med ringefingeren, for den passer ikke rigtig ind. Men det er en del af printet.

Vejret er virkelig blevet dårligt til at tage billeder i. Jeg er slet ikke tilfreds med disse billeder (og så kan I sige hvad i vil ;D) men neglene er meget pænere i virkeligheden.

18 Comments on “NOTD – Aztech print (Inspireret af trøje)

  1. De er godt nok flotte! 🙂 De er så detaljeret at man bare kan blive ved med at kigge på dem. Forresten hvad er en accent nail? Hvordan ser det design ud?

    • En accent nail er ikke et bestemt design. Det er hvis man f.eks laver fire plain negle i en bestemt farve og så laver et design på den femte negl :). Og mange tak!

  2. Lenge siden jeg har kommentert, men nå måtte jeg bare. WOW WOW WOW! Dette er jo helt sykt, Eva! Et av dine beste design 🙂

    • I am just this second editing a tutorial for one of the nails in this design. I’ll post it on the blog when It’s up on my youtube :D. Thanks!

  3. For noen ekstremt fine negler! Må absolutt prøve å lage de! Men jeg lurer på hva du gjør med høyrehånden når du har slike design? Jeg synes det ser så merkelig ut å ha design på en hånd og bare basefargen på den andre f.eks.:P

    • Jeg plejer ikke at lave noget på den anden hånd. Enten er den bare plain, eller også laver jeg stamping på den 🙂

  4. And she did it again! 😀
    Det her design er jo fantastisk! Fatter virkeligt ikke, hvordan du gør det? Ville ikke engang kunne lave det design på et papir med en blyant! Og da slet ikke med neglelak! ;/ Du er fantastisk 🙂

Skriv en kommentar