NOTD – IsaDora Polar Nights

I fredags tog min søster og jeg ud for at shoppe, fordi jeg simpelthen måtte have nogle af IsaDoras Jewels of the orient neglelakker. Det er første gang jeg har set IsaDoras stand i Magasin (Isadora kan ind til videre kun fås i Danmark i Magasin du Nord i København) og den var bare så fin. Og dér stod Jewels og the orient displayet så, og jeg fik valgt fire flotte farver.. Hvis I går på jagt efter Jewels of the orient lakkerne, så sørg for at kigge både på displayet for Jewels of he orient kollektionen OG ved alle de andre IsaDora neglelakker. Jeg fandt nemlig en af de flotteste neglelakker ikke på selve displayet, men sammen med de andre neglelakker.
Jeg købte også Polar Nights fra deres nyeste kollektion Nothern Lights, og det er den jeg vil vise jer idag.

Isadoras Nothern Lights kollektion er inspireret af Skandinaviens fortryllende vinterlandskab og smukke natur.
De har lavet en beskrivelse til hver farve på tingene i kollektionen, så denne neglelak, Polar Nights, er feks. inspireret af nattehimmelen fordi den er mørkeblå, og sølvglitteren er stjerner. Og det kunne i hvert fald ikke passe bedre til denne lak, for den ligner virkelig en smuk stjernehimmel!

Det er faktisk en ret interresant lak. Jeg vil næsten sige, at den har en mørk blå jellylignene base, fyldt med små sølv glittere og store sølv hexagonglittere.
Påføringen var rigtig god. Dette er tre lag, men to tykkere lag ville nok være fint.

Mine billeder gør virkelig ikke denne lak justice. den er så meget smukkere i virkeligheden!
Jeg hader disse måneder. Lyset uden for er så svært at arbejde med!

10 Comments on “NOTD – IsaDora Polar Nights

  1. Looks really similar to Deborah Lippmann Lady Sings the Blues! Though this polish has smaller glitter and this makes it even better) I hope it will appear in our shops

    • Navnet på neglelakken står altid som titel på indlægget🙂, Så denne er fra IsaDora og hedder Polar Nights.

Skriv et svar

