NOTD – Sunset and stars

Som jeg skrev i forrige indlæg, ville jeg lave noget sponge gradient på China Glaze Papaya Punch, og det har jeg gjort. Det var faktisk meningen, at jeg ville lave både gradient og stamping, men stampingen var en smule irriterende. I stedet har jeg tilføjet et lag Kleancolor Silver Star over min gradient. Jeg er ret vild med den lak. Jeg synes den er så fin, og den tilføjer lige lidt ekstra til en manicure! 😀
Og jeg er vild med gradients. Denne sponge gradient er lavet anderledes end den jeg vidste forleden dag. Dér brugte jeg tre farver, og tilføjede dem direkte til svampen, men her brugte jeg to farver, som jeg lagde på et papir og så dyppede svampen i. I kan finde en tutorial på denne teknik her

Igen, jeg skal stadig øve mig lidt, for min overgang er ikke helt god. Det kan vidst ikke ses på billederne så godt, men i virkeligheden kan man.
Til denne gradient har jeg brugt China Glaze Papaya Punch og China Glaze High Hopes (og Kleancolor Silver Star). Jeg blev inspireret af et billede jeg så på Instagram, hvor farverne var meget lig disse.
Jeg er ret vild med denne manicure!

10 Comments on “NOTD – Sunset and stars

  1. Wauw! Vildt flot!
    Hvor køber du dine Kleancolor neglelakker og hvad koster de? 🙂

    • Tak!
      De er købt fra beautyjoint.com, og de koster kun 1,75$, dvs. ca. 10 kr!! Det er helt vildt!

      • Jeg har set dem derinde, og jeg vil vildt gerne købe dem, men jeg tænkte på om der er told, og skal man betale meget for fragt?

      • Jeg kan ærlig talt ikke huske hvad fragten var. Der var, så vidt jeg husker, ikke told på.
        Men jeg tror ikke det er dyrt 😀

  2. Eeeej, hvor er det pænt!
    Totalt solnedgang-over-middelhavet-agtigt!
    Må prøve det der gradient en dag, det ser så supergodt ud!

  3. Hvor er det bare fint, du kunne godt få lov til at lave mine negle hehe 🙂

    • Haha, det tror jeg ikke du ville kunne lide. Jeg er ikke god til at lakere negle på andre ;D

Skriv en kommentar