NNP #1

Kender I det, når man laver en manicure, som man af en eller anden grund aldrig får vist i et indlæg? Enten fordi man glemmer det, ikke har tid, eller fordi det ikke er “pænt nok”?
Jeg er sikker på, at jeg er den eneste der ikke har det sådan. På det seneste har jeg være lidt får dårlig til det, og har efterhånden fået lavet en ret stor mappe med billeder jeg aldrig har fået vist her på bloggen!
NNP er Nails Never Postet! 

I dag vil jeg vise tre manicurer, og lige skrive kort om dem.


Kleancolor – Bite me. Købt fordi jeg så den på The Polished Perfectionist, og synes den var så flot i mat. Den er så fin! Desuden har den erstattet min OPI Smitten with mittens, som er helt død. Denne er så flot!


Dette er version 2 af min Kokeshi doll manicure. Jeg skrev i det indlæg, at jeg ville lave en anden version, og dette er den. Jeg kan bedst lide originalen, men jeg er også vild med denne. Rød og lilla ar funky sammen!


Forleden dag havde jeg lyst til at lave en flakiemanicure! Dette er Nfu oh 51 over OPI Miami Beet.

4 Comments on “NNP #1

  1. Jeg elsker den røde fra Kleancolor. Glæder mig helt vildt til at se review af de resterende lakker, som du købte på Beautyjoint 🙂

  2. Jeg er for nyligblevet læser af din blog 🙂 og har nu føjet siden til min hjemmeskærm (iPhone) lige ved siden af de andre vigtige app’s!! MEN, kan det passe at du ikke har blogget siden 20/4? Eller er det mit system der ikke opdaterer? :-/

    • Hvor er det dejligt, at du er begyndt at læse med, og at jeg ligefrem er kommet på din hjemmeskærm!

      Og jo, det passer at jeg ikke har blogget siden d. 20/4. Jeg er lige inde i en dårlig negleperiode, desværre.
      Men der kommer nok et indlæg idag! 🙂

Skriv en kommentar