NOTD – Deborah Lippmann Glitter in the air

I må undskylde, at jeg har været MIA her på det sidste. Mine negle er virkelig irriterende i øjeblikket, og jeg har været nødt til at klippe dem helt ned, fordi de knækker hele tiden!
Desuden mangler jeg top coat. Jeg er simpelthen så dårlig til at bestille top coat, inden jeg løber tør. Men jeg har bestilt, så forhåbentlig kommer den snart.
Men det er nok al sammen for det bedste, for jeg har ikke meget tid i øjeblikket. Jeg er nemlig igang med at forberede mig til de to eksamener jeg skal til her om ikke så længe. Det er faktisk de sidste eksamener jeg skal til, og så er jeg færdig med min uddannelse til pædagogisk assistent! Weee!😀

Anyways, for et par dage siden fik jeg mine to Deborah Lippmann neglelakker. Jeg havde bestilt Glitter in the air og Happy birthday. Glitter in the air har været en lemming længe, og jeg er så glad for at have fået den. Happy birthday måtte jeg lige have med, fordi jeg ved hvor populær den er. Men af disse to, er Glitter in the air helt klart min yndlings.
Selvom mine negle er grimme og irriterende og min nuværende topcoat er så dårlig (og trækker i lakker, hvilket kan ses på billederne), så var jeg simpelshen nødt til at prøve lakken med det samme. På billederne erdet to lag glitter in the air over Barry M blue moon.

Love..

19 Comments on “NOTD – Deborah Lippmann Glitter in the air

  1. Ha du et tip til at fjerne glitterneglelak? Jeg synes det er et helvede … Sidste gang tror jeg det tog et kvarter!

    • Uh, sådan havde jeg det også før i tiden.
      Du burde prøve “the foil metod”. Det er virkelig en fantastisk og effektiv måde at fjerne glitter på! Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis ikke jeg kende denne smarte metode!🙂

  2. Mine negle er forstærket med gele, så jeg kan ikke bruge den metode med acetone, da det vil opløse geleen.
    MEN. Jeg har læst at man kan fjerne neglelak med neglelak :-p
    Hvis man har en farve man ikke bryder sig om, eller evt en der tørrer langsomt så brug det. Læg et tykt lag lak på, vent nogle sekunder (den må ikke tørre) og fjern med en serviet. Det tykke lag lak skulle så have opløst noget af den lak min vil fjerne. Gentag processen til man synes det sidste kan tages med alm. lakfjerner.

    Ps: jeg har også lige købt Deborah Lippman Happy Birthday, udelukkende fordi den er populær hehe

  3. Hvor er den fin. Jeg har dupen fra Revlon, men jeg har endnu ikke prøvet den. Men nu kan jeg da se hvad jeg skal se frem til🙂
    Og jeg synes nu også, at dine korte negle er fine, so no worries😉

    • Ja, den dupe ville nok også have været smartere for mig at købe, fordi jeg ikke har så mange penge i øjeblikket. Men jeg mådde bare have Deboah Lippmanns ;D
      Og tak. Jeg ville nu gerne have dem liidt længere😀

  4. Tak! Men kan ikke finde stamping plates?? Og følger der, sådan en ‘skraber’ og ‘stempel’ med?🙂

    • Jeg er også helt vild med denne lak!🙂
      Det er vel bare noget der kommer med tiden, når man har brugt sine lakker et par gange. Jeg kan stort set navnene på alle mine lakker😀

  5. okay det lyder rigtig nok, hmm overvejede at skeive alle navne på med ned på et papir og hvergang jeg tager en ny lak på så se hvad den hedder🙂

  6. Må altså lige høre dig hvorfordu bruger acrylmaling?🙂 det har jeg ikke set andre steder. Er det fordi det kan vaskes af hvis man laver fejl?

    • Det er rigtig mange der bruger akrylmaling til nail art.
      Personligt bruger jeg det fordi jeg synes det er nemmere at arbejde med end neglelak, og man kan lave tingene mere præcist. Desuden er det er plus at det hurtigt kan tages væk hvis man laver fejl. Og så kan jeg godt lide, at det tørrer hurtigt og ikke bliver lige så tykt som med neglelak😀

      • Når du skriver “hurtigt tages væk” hvad fjerner du det så med?
        Ja jeg har ikke kastet mig ud i det helt store nailart projekt endnu, men tror da lige jeg skal i ungernes hobbyskab og låne noget maling😀

      • Jeg tager bare noget vat med vand på, og så er det væk. Det skal bare ikke have siddet for længe, for så er det lidt svært.
        Desuden skal ens base være helt tør, for ellers ødelægger man den ;D

  7. 1000 tak for tippet med sølvpapir – det er lige før jeg glæder mig til at prøve det næste gang🙂

Skriv et svar

