MUSIC MANI #3 – Jonas Brothers ‘SUCKER’

Det er tid til månedens music mani, og i denne måned har jeg valgt at tage inspiration fr Jonas Brothers single Sucker. Jeg synes det er så fedt at Jonas Brothers er tilbage så selvfølgelig skulle jeg lave en mani inspireret af deres single.
Jeg har malet printet fra deres tøj, og jeg er faktisk helt vild med denne mani fordi den er så farverig og sjov!
_____________
It is time for this months music mani and for this month I chose to take inspiration from Jonas Brothers new single Sucker. I think it’s so cool that Jonas Brothers is back so of course I had to make a mani inspired by their single.
I  painted the print from their clothes and I actually really love this mani because it’s so colorful and fun!

dca

1 Comments on “MUSIC MANI #3 – Jonas Brothers ‘SUCKER’

  1. Flot mani 🙂
    Forfriskende mønstre og farver og godt lavet 🙂
    Rigtig god weekend!

Skriv en kommentar