#2 In Wonderland – Queen of Hearts

All the time they were playing, the Queen never left off quarreling with the other players and shouting, “Off with his head!” or “Off with her head!” By the end of half an hour and so, all the players, exept the King, the Queen and Alice, were in custody of the soldiers and under sentence of execution.

I dag vil jeg vise det næste design i Alice i Eventyrland temaet, og dette er The Queen of Hearts (Hjerter Dame).
Hver negl har de forskellige kulører fra et spil kort (Lavet som en frame-manicure) og så er Dronningen selvfølgelig også malet.
Jeg har brugt min hvide neglelak fra Illamasqua kaldet “Scorch” (Rigtig rigtig god hvid. To lækre lag) Resten er lavet med akrylmaling.
Først var jeg ikke så glad for Dronningen, men hun vokser på mig 😉
Jeg regner med at lave stort set alle karaktererne fra filmen, for jeg har det utrolig sjovt med dette 🙂

9 Comments on “#2 In Wonderland – Queen of Hearts

  1. Sidder du og maler alle de små kulører i hånden – uden en form for skabelon?? Ej det kan da næsten ikke lade sig gøre at lave dem så ens tænker jeg… Men jeg har jo efterhånden set en del af dit værk, så jo, for dig kan det nok godt. Dammit det er flot!!!

Skriv en kommentar