VINDERNE ER FUNDET! (X-treme x-mas nail art konkurrence)

Først og fremmest vil jeg undskylde for inaktiviteten. Jeg mangler top coat, og har derfor ikke haft mulighed for at lave manicurer. Øv. Det er især øv fordi jeg lige har haft en uges ferie, og derfor kunne det have været fedt at få lavet lidt. NÅ, men der er jo ikke det, det her indlæg skal handle om.

Nej, jeg har nemlig fundet frem til de to vindere. Tak til alle der har stemt, det er dejligt at høre jeres meninger. Dog er det sidste gang, at vinderen(vinderne) bliver fundet via kommentarer eller stemmer, det er simpelthen bare ikke vejen frem. Det er alt for bøvlet. Men så er det prøvet.

Anyways..
Førstepladsen går til ANNE SOFIE HALD
Andenpladsen går til ANJA
Mange gange Til lykke til jer!!

Anne Sofie, du får lov at vælge hvilke af de to præmier du vil have, og når du har bestemt dig, må du gerne skrive en mail med hvilken præmie og dine oplysninger.
Anja, du må gerne starte med at skrive dine oplysninger til mig, og så skal jeg nok skrive hvilken præmie jeg sender afsted mod dig!

Og nu går der nok lidt tid før jeg laver en konkurrence igen. Selvom det ikke er de største præmier jeg udlodder, så koster de altså penge.. især når de bliver købt på nettet. I fremtiden bliver det nok nogle lidt mindre præmier. Men forhåbentlig vil folk være med alligevel.
Måske kommer der en giveaway til marts (hvor bloggen fylder 2 år!)

Endnu en gang tak til alle der deltog i konkurrencen, alle der har kommenteret, og til lykke til vinderne!

5 Comments on “VINDERNE ER FUNDET! (X-treme x-mas nail art konkurrence)

Skriv et svar

