12 Days of Christmas – #7 Glitter? That Depends..

(Så kreativ er jeg nemlig ^)
Ok, så eg føler lidt, at jeg skylder et juledesign, siden jeg ikke fik postet mine julenegle.. som så alligevel ikke rigtig var julenegle.

Så jeg fik lavet nogle røde negle med rød og sølv glitter, som jeg synes er ret julede.
Jeg tænkte, at jeg ville prøve en af mine nye Depend neglelakker. Dette er første gang jeg prøver Depend (hvis vi ser bort fra en gammel hvid en jeg brugte engang). Jeg ved ikke om I ved det, men jeg har længe haft noget imod selv at købe Depend neglelakker, fordi jeg simpelthen synes de er så små og.. ikke særlig kønne. Jeg kan godt lide når neglelakker er flotte, og tager sig godt ud, og det synes jeg ikke rigtig Depend gør.
Men, jeg må sige, at jeg elsker denne røde lak, nr. 091. den er super flot, og så skøn at lægge på! Og meget julet i farven!
På spidserne af neglene har jeg sponget(?Jeg elsker det ord) OPI Getttin’ Miss Piggy with it og en sølv two way nail art pen.  
Jeg synes det er blevet fint. Men jeg kunne næsten bedre lide det uden glitteret 🙂

BONUS, så i kan se det fine sløjfespænde jeg havde i håret til jul. Kan købes på American Apperal hjemmeside. Elsker den. Så festlig!

Skriv en kommentar