Hallo 2011!

Godt nytår allesammen!

Om ikke så lang tid siger vi hallo og velkommen til år 2011.
Jeg elsker nytårsaften. Jeg synes altid det er så festligt og hyggeligt, og jeg elsker at gøre noget ud af mig selv på denne aften, med tøjet, makeuppen og i år også neglene.

I år har jeg taget OPI’s Black Onyx på, med et lag holografisk guldglitter fra en af mine two way nail art pens, som jeg elsker. Jeg har desuden tilføjet lidt rhinsten bare for at gøre det ekstra bling! 😀

Lidt photospam, fordi billederne blev gode, og jeg er ret tilfreds med resultatet!

Jeg glæder mig til 2011. År 2010 er gået stærkt, men det har været et super år! Et af de bedste i mit tilfælde. Så jeg håber, at år 2011 også bliver lige så skønt, men hvorfor skulle det ikke det? Det er altid spændende at gå et nyt år i møde ;D

2 Comments on “Hallo 2011!

Skriv en kommentar