Hallo’w Halloween #4 – The Nightmare before Christmas

Jeg ved, at Halloween for længst er overstået for i år, men jeg har ikke fået postet mine halloween negle. Faktisk har jeg to halloween manis jeg ikke har vist, simpelthen fordi jeg har været lidt optaget af at skrive en roman til NaNoWriMo. Og det tager lidt tid.
Men nu viser jeg den mani jeg havde på til halloween. Faktisk blev den lavet helt færdig dagen efter halloween, for jeg havde kun nået to negle. Sådan går det nogle gange.
jeg vidste, at jeg måtte lave The nightmare before christmas negle, fordi det bare er den ultimative halloween film. Jeg er ikke vildt tilfreds med disse negle. Jeg synes de startede fint ud da jeg lavede dem, men de blev ligesom grimmere med tiden. Jeg er ret vild med min Sally rag dll, selvom jeg ikke fatter hvorfor jeg lavede de dér grimme græskar og gravsten (og det ser ikke engang færdigt ud, fordi jeg totalt glemte at lave græs eller sådan noget)
Men jeg er stadig rigtig glad for den udvikling jeg har været igennem de seneste år. I år 201 lavede jeg Nightmare before Christmas negle, men two way nail art pens, og de blev ikke særlig kønne. Den gang skrev jeg “Igen, jeg er ikke totalt god til at lave negledesigns, men øvelse gør mester, ikke?”
Jeg vil ikke sige mester, og jeg er egentlig ikke vild med det ordsprog. Men øvelse gør bedre, og det er jeg bestemt blevet.
Min tommelfinger blev lavet meget hurtigt btw, bare fordi jeg ville have et eller andet på den.
Jer er til gengæld helt vild med lillefingeren, som forestiller Oogie boogie. Love it!

Min base er IsaDora Crown Jewel, som jeg nok skal vise alene, for den er virkelig flot!
Dette er med mat top coat.

1

2

3

11 Comments on “Hallo’w Halloween #4 – The Nightmare before Christmas

  1. This nail art is the best I’ve ever seen! So detailed and very cool! I love your designs and the subject matter that you choose. ❤️

  2. These looks amazing, I cannot believe my eyes it’s so detailed!
    I also wanted to let you know I nominated you for the Versatile Blogger Award – I don’t know if you’ve heard of this or are interested in it, but you can read what it’s about in my blogpost if you want 🙂 You definitely don’t have to participate in it, but I just wanted to let you know because your nail art blows me away!

Skriv en kommentar