#1 It’s Christmas! – Inspired by Iwearsin leggings

Jeg har endnu en gang lavet negle inspireret af et stykke tøj, denne gang mine nyeste leggings fra Iwearsin. De er simpelthen så fine og julede, så dem måtte jeg prøve at få på neglene.
Now, jeg vil godt brokke mig lidt og sige, at de er meget flottere i virkeligheden. JEG synes ikke billederne blev gode, så må I sige hvad I vil. Jeg hader seriøst at tage billeder udenfor når der ingen lys er. Jeg vil have en lightbox!
Jeg startede med tre lag Illamasqua Scorch og resten er lavet med akrylmaling og en lille pensel.
Der er ikke så meget andet at sige, andet end at dette er første design i årets juletema: It’s Christmas! 🙂

31 Comments on “#1 It’s Christmas! – Inspired by Iwearsin leggings

  1. I don’t know what you’re talking about, I think these pictures are amazing!! I’m in love with this manicure, I love manis based on Fair Isle type sweater patterns!! I did a couple last year and I really think I need to do more this year!

    • I dont like them, because the lighting was bad (and my nails are not that pretty right now). But thank you! Glad you like it! 😀

  2. Eva, du er en syk, syk kvinne! Viser alltid designene dine til venninne mine, og vi er alle like målløse, innlegg etter innlegg, side etter side. Du har igjen lagd ett av de peneste designene jeg noen gang har sett 🙂 Du er så utrolig flink!!

  3. Pingback: 8 Fantastic Winter Nail Designs To Inspire

Skriv en kommentar