NOTD – Galaxy Drip

I dag har jeg nogle rigtig sjove negle at vise. Jeg elsker galaxy nails. Det er helt klart en af de sjoveste ting at lave, og det ser så fedt ud. For et par dage siden opdagede jeg en ny side af galaxy nails, nemlig galaxy drip nails. Jeg så dem på Very Emily’s blog , som jeg er blevet helt forelsket i. Sådan en flot blog, med skønne indlæg!
Hun havde linket til mig, for inspiration til farverne på hendes galaxy drip nails, så det var sådan jeg fandt frem til hendes galaxy drip negle.

Jeg har lavet mine grøn/blå (Samme farver som i min galaxy tutorial som kan ses HER)
Jeg valgte at lave en accent nail, ligesom på Very Emily’s blog, fordi jeg synes det ser rigtig fin ud.

Jeg har desperat brug for top coat (og neglelaksfjerner). Forhåbentlig får jeg snart min top coat, som jeg har bestilt.. så jeg kan lave negle igen ;D

Sorry, lidt ens billeder, det var nogle af de eneste jeg fik taget, før vejret blev dååårligt!

30 Comments on “NOTD – Galaxy Drip

  1. Hooold nu helt op hvor er de bare smukke!!! Du er så god til at lave de funklende stjerner. Orlyen tager (for mig) en del af æren, den er virkelig flot!!! 🙂

  2. Oh I love this !!! Please what’s the name of this Orly ??
    Wonderful Nailart !!!

  3. Hej! Virkelig flotte negle! Elsker din blog! I din tortuael med Galaxy neglene, bruger du en tynd jern ting til at lave stjerner med.. Mit spørgsmål er hvor den er købt?? For den kunne jeg virkelig godt bruge!!;)

  4. Hi! I just wanted to let you know I posted your amazing mani on ILNPbrand’s Facebook page and it got over 5,500 likes and over 700 shares!! I didn’t want to post the link here, in case it gets ‘spammed’. But you should check it out 😉 Thanks!!!

  5. Pingback: CoewlessPolish - best nail art blog Denmark

Skriv en kommentar