#3 In Wonderland – Alice

Jeg har ikke så meget at sige om denne mani. Jeg regner lidt med at lave den om på et tidspunk, for jeg er slet ikke tilfreds.
Min alice blev så grim! Jeg synes som sådan at hun er re god, men min akrylmaing fuc*ede op. Den hudfarvede blev rigtig klumpet, fordi der skulle så mange lag til før den dækkede.. og så er min gule akrylmaling det største piece of shiii. Sorry, jeg hader bare når det ikke går gom jeg vil.
Jeg kan dog godt lide de andre negle!

Jeg hader blitz-billeder, men jeg synes det var et at de bedste billeder jeg tog.

5 Comments on “#3 In Wonderland – Alice

  1. Kender godt følelsen af at det ikke går helt som man vil.. Dog vil jeg sige at jeg syntes denne mani blev super god! Tror det er en Alice på min ALLER ALLER bedste dage! 😉

Skriv en kommentar