Trick or… – Frankenweenie

Her forleden synes jeg det var en god idé at lave Frankenweenie (Tim Burtons nye Halloween-film) negle.. Det virkede som en rigtig god idé. Det var det ikke. Det tog mega lang tid, var irriterende at lave, og blev ikke som ventet.Jeg laver ikke sort/hvide karakterer igen. Der var for mange skygger og farver det skulle bruges. Jeg synes egentlig hunden blev ret god, men drengen blev grim pga, de der goggles. (Jeg VILLE lave denm, og det ødelagde det hele)

Jeg gider ikke skrive mere. Jeg vil finde min neglelaksfjerner frem nu..
Jeg overvejer lidt at fjerne drengen, Victor, og lave noget andet på den negl. Evt. bare lyn som på de andre negle. For så tror jeg, at jeg vil kunne lide mani’en bedre.

Hvad sker der for det danske vejr? regn regn.. det er jo umuligt at tage billeder!

17 Comments on “Trick or… – Frankenweenie

  1. Your painting skills are superb!! And … Actually, I think the boy is very good! Perhaps a little shading under the goggles or a front hair line just to distinguish the two apart. I am marveling at your wonderful shading skills. Bravo!!!!!!!!

    • It is actually just the goggles, because there is no hair under the goggles.. Thank you so much! It really means a lot to me, to get comments like this! 😀

  2. kjempe bra! trenger ikke fjerne eller gjøre om noe som helst. Jeg gleder meg enormt hver gang jeg er innom bloggen din, er så spennende. Du er inspirerende!!

  3. De blev da rigtig gode!
    PS, jeg ELSKER Tim Burton, så jeg håber du får lavet nogle flere negle inspireret af hans film 😉

Skriv en kommentar