NOTD – Hedwig

Fugle og jeg er ikke venner.. I hvert fald når det kommer til at tegne fugle på mine negle. Det går altid galt. Og ugler er fuglel, og det var heller ikke helt nemt. Jeg prøvede forleden dag, men det blev noget juks! Så jeg fandt på noget andet, og jeg elsker denne manicure!
For det første fordi den er inspireret at Hedwig fra Harry Potter (og hvad er bedre en Harry Potter!?), og for det andet, så synes jeg bare den er blevet så fin.
Manicuren er lavet til en konkurrence på Instagram! Jeg måtte bare deltage, for jeg elsker ugler og jeg elsker nail art!

Manicuren er so sagt inspireret af Hedwig, (sneuglen fra Harry Potter), men mere bestemt min skønneHedwig kop! 🙂

21 Comments on “NOTD – Hedwig

  1. Hooooold nu op hvor er de fede… Det kan da kun være vinderneglene vi lige har set her 🙂 super flotte… Det er virkelig godt gået 😀

  2. Det ser bare vildt fedt ud – hvor er du bare genialt dygtig 🙂 Troede først det var et billede du havde på med øjnene, for det ser SÅ realistisk ud.

    Det er da vist helt bestemt vinderneglene 😉

  3. Så flotte, held og lykke i konkurrencen. Du må lige huske at skrive hvordan det går 😉

  4. Pingback: Harry Potter Week(s) Continue: Hedwig! | The Polished Runner

Skriv en kommentar