NOTD – Rainbow Stripes

Jeg synes det var på tide med endnu en neon stripes manicure. Godt nok er denne ikke vildt neon, fordi jeg egentlig ikke har så mange neon lakker. Men der er brugt lidt neon og lidt andre lakker.
Jeg startede med at lave en regnbue gradient(over en hvis base), og bagefter tape og sort.
Jeg synes det blev rigtig fint faktisk. Det havde jeg ikke troet, for min gradient så noget mudret ud da jeg først lavede den 😀

Billederne blev ikke vildt gode, for denne mani var fantastisk svær at tage billeder af!

16 Comments on “NOTD – Rainbow Stripes

  1. Det ser virkelig flot ud!! Det minder mig lidt om de der billeder, hvor der er trykt et motiv på – så skal man skrabe på stregerne og indenunder er der også regnbue mønster! Jeg er nødt til at finde en tutorial på denne mani! Kalder man den noget specielt?

  2. Super flotte! 🙂 Vil du ikke lave en tutorial på en gradient? Ikke nødvendigvis med den sorte lak ovenpå. 😀

  3. Super flot! Men kan du ikke skrive, hvad neglelakkerne du har brugt hedder? Altså bare sådan generelt. Det springer du nogle gange over 🙂 Men super flot som altid..

    • Det er sådan set med vilje at jeg nogen gange ikke skriver det, for eksempel her, hvor der simpelthen er brugt rigtig mange lakker, og jeg ikke synes det er så vigtigt. Andre gange er det fordi det er vigtigere for mig at vise et design, og ikke fokusere på hvad jeg har brugt. Man kan jo altid spørge. Men jeg kan som sådan godt forstå dig.
      Jeg skriver lakkerne ind i indlægget senere, når jeg har lakkerne ved hånden 😉

  4. Pingback: Rainbowed | Flight Of Whimsy

Skriv en kommentar