Konkurrencebidrag til Myawesomebeauty’s konkurrence

Hej alle sammen!

Som I måske ved, så har jeg lige været en uge i London for at se noget OL, og det var simpelthen så fedt. Der var selvfølgelig tid til a shoppe lidt også, så jeg har da fået købt lidt neglelakker, som jeg selvfølgelig nok skal vise her på bloggen.
Jeg er desværre blevet syg, snottet og forkølet, så jeg er ikke en energibombe lige nu. Men når jeg er lidt mere frisk skal jeg nok poste billeder af hvad jeg har købt og nye manicurer.

Nu vil jeg lige vise jer min deltagelse til Myawesomebeauty’s konkurrence. Konkurrencen gik ud på at lave en af Sophies egne manicurer, men lave dem lidt om. Jeg vandt desværre ikke, men der var også mange fine deltagelser.
Jeg valgte at lave lave hver anden negl en “up side down” version af sophies manicure, bare for at lave det lidt anderledes.
Jeg er utrolig godt tilfreds med denne mani, og jeg elsker farverne sammen. De lakker jeg har brugt er A England Bridal Veil, Orly Melt your popsicle og OPI Who the shrek are you.
Billederne blev taget på en tur til stranden. Det var ret sjovt at rende rundt og finde steder at tage billeder.

8 Comments on “Konkurrencebidrag til Myawesomebeauty’s konkurrence

  1. Du har altså såååå pæne negle!!! Formen og længden, suk…
    Det er et fint design du har lavet 🙂 Det gælder ikke altid om at vinde 1. præmien. Man kan også vinde noget personligt :-p

  2. PLEASE LAV EN TUTORIAL PÅ DET HER DESIGN DET ER SÅÅÅÅ FLOT! Ved godt det ikke er dit design men alligevel det er så pænt!!!! :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

  3. beautiful pics and beautiful mani and beautiful place 🙂
    I think i’ll do it again but with other colors

Skriv en kommentar