#3 OL 2012 – Olympisk ild + tutorial

Denne manicure blev lavet for et godt stykke tid siden, og jeg er egentlig ikke så tilfreds med den. Mest af alt fordi mine negle ser virkelig tykke ud fordi der er mange lag hvid på. Og billederne blev ikke vildt gode. Men jeg synes faktisk, at idéen var ret sjov, og det er en del af mit OL tema, så det skal selvfølgelig postes alligevel.
Dette design er inspireret af den olympiske ild. Jeg valgte at lave en hvid base med noget guld/glitter gradient. Det specielle ved denne manicure, er den flakie neglelak jeg har tilføjet på toppen af flammerne, for at give dem lidt ekstra.

Det ser især godt ud på de negle længst væk på billedet.

16 Comments on “#3 OL 2012 – Olympisk ild + tutorial

  1. I LOVVVVVE IT! really, and I don’t see what’s wrong with your pics, they are great 🙂

    • Den hvide er Max factor Snow White, den guld er A England Holy grail og gitteren er china glaze electrify 😀

  2. Hi. I am new here, and I am quit mesmerized from your nails, your an artist. I tried to look up for older manicures and they are all fabulous and I am happy that you make tutorials too. So, I am sure that I will learn a lot from you, happy that I found you!

Skriv en kommentar