NOTD – Green/blue Galaxy (+ tutorial!)

Jeg har ikke så meget at skrive, så dette bliver et kort indlæg.

Jeg har lavet nye galaxy nails, og en tutorial til. Jeg ved, at folk sagde at de godt ville se den anden selvom den var mørk, men jeg var ikke så glad for den, så jeg har lavet en ny. Og jeg synes denne tutorial blev ret god.

Jeg er ikke vildt glad for disse negle, men jeg synes de blev ret gode. Jeg kan godt lide farverne.

Jeg har fjernet dette og klippet mine negle, fordi de lige var blevet lidt for lange 🙂

37 Comments on “NOTD – Green/blue Galaxy (+ tutorial!)

  1. that is THE coolest technique for making stars i’ve ever seen or dreamed of (the toothbrush technique)!!

  2. Wooooow du er bare dygtig!:)
    Det ser så svært ud, men når man så ser dine videoer, gør du det jo ikke sværere end det er!:)

  3. Hvor er de flotte! 🙂 Jeg har et spørgsmål: hvilken svamp bruger du med pincetten? Er det bare en almindelig svamp du har revet i stykker?

    • Det er en makeup-svamp, som jeg har revet i stykker “med pincetten” hvis du forsår?? 😀

      • Lige et spørgsmål mere hvis det er okay 🙂 ; Når du putter de forskellige farver på, venter du så til hver enkel af dem er tørre, eller er det bedre hvis neglelakken stadig er våd? 😀 Blender de bedre sammen sådan?

  4. Jeg elsker det!! hvor er det bare flot og skægt.
    Hvilken topcoat er din yndlings, hvis ikke det skal være seche vite, personligt synes jeg den bliver træls for hurtigt :). Jeg har brugt oryl Sec’N’Dry, men den er tæt på at være tom, så tænkte jeg ville prøve noget nyt måske :). Hvad kan du anbefale?

    • Tak!
      Jeg bruger kun Seche Vite, så jeg kan desværre ikke anbefale én. Men jeg ved, at mange godt kan lide Essie’s Good to go eller Rimmels 5in1. Så måske kan du prøve en af dem? 🙂

  5. Underbart! Vad kul att se tutorial. Vilka färger använde du till den mörka galax-varianten (den svarta/blå)? Och hur i hela friden får du så rena (och hela, mina är trasiga och övervuxna 😦 ) snygga nagelband????!! Stort mysterium för mig! Tack igen!

  6. Super fed tutorial. Jeg bliver gang på gang forbløffet over din sammensætning af farver i dine manis, det er bare så flot. Og igen, rigtig god tutorial, det kan være jeg skulle kaste mig ud i galaxy negle alligevel en dag 😉

    • Tusind tak, hvor er du altså sød!
      Og det synes jeg, at du skulle. Jeg er sikker på, at du ville kunne lave noget rigtig flot! 😀

  7. Wow, I love this manicure, also like all others you did ! *O*
    I’m lookinf for a really accurate brush, like you used in this video for a long time ago, but I’ve never find this quality of brush in France… Where did you buy this one ? [ I’m french, sorry for the understanding ]

    • Thank you so much. I get my nail art brushes from ebay. I can’t remember the seller, but you can just search nail art brushes, and you will find a lot of small thin brushes! 🙂

  8. This is just AMAZING! And the tutorial is SO great! I can’t wait to try this with the toothbrush! 😀 Thank you so much for sharing!

  9. I’m french and i don’t undersand any words of your blog… Sorry 😥
    But i’m fan! You are an artist!!
    I love your creativity and your are very talentuous with your brush!!
    Thanks for the video! 🙂

  10. Sjovt! Jeg sad lige i går og tænkte på om ikke man ku’ spiske små prikker på med en tandbørste (jeg brugte teknikken i forrige årtusinde til porcelænsmaling ;))
    Og i dag falder jeg så over en negleblog der linker til denne her 😀 De er SÅ fede! Jeg skal helt sikkert ha’ galaxer på neglene meget snart 😀

    • Ej hvor cool. Jeg kender kun teknikken fra spray paint art, men det er jo klart at det også bruges til andet :). Jeg er glad for at du vil prøve det. Det er super sjovt, og neglene bliver rigtig fede 🙂

  11. Pingback: Galaxy Nails | Nail Art Pretties Blog

  12. Love it. I think this galaxy nail tutorial will be my first attempt at galaxy. It’s beautiful!! Not so dark for summer

Skriv en kommentar