Blue Galaxy nail art

Okay, så forleden dag lavede jeg blå galaxy negle, fordi der var nogen der ville have en tutorial til hvordan man lavede dem. Jeg har fået lavet en video, problemet er bare, at videoen blev lidt mørk, så det er lidt svært at se hvilke farver jeg bruger (og hvad jeg gør i det hele taget). Synes I jeg skal lægge den op alligevel? Altså, i videoen viser jeg også hvordan man bruger en tandbørste til at lave stjerner.. såå, frister det? ;D

Anyways, så skal I ikke snydes for at se billederne jeg fik taget. Disse negle var så fine i virkeligheden, især fordi jeg havde brugt nogle duochrome neglelakker, som fik det til at se vildt fedt ud.
Desværre blev billederne ikke alt for gode. Jeg synes de er okay, men det var altså meget pænere i virkeligheden!

21 Comments on “Blue Galaxy nail art

  1. Wow, de er vildt flotte! 😀 Jeg vil meget gerne se videoen, om den er mørk eller ej 😉

  2. Snälla lägg ut tutorialen 🙂 måste veta hur man gör dessa fina naglar 🙂

    • Tutorial’en kommer! Jeg skal lige havde lavet den helt færdig og få den uploadet til youtube ;D

  3. Det er virkelig flot. Galaxy negle er det eneste jeg ikke gider forsøge (udover water marbling) da det ser så svært ud. Så jeg vil meget gerne se en tut. Enten den mørke som du har lavet nu, eller en anden video, hvis du laver endnu en på et tidspunkt!

    • Jeg uploader helt sikkert den tutorial så, siden så mange vil se den :D. Det er virkelig noget af det nemmeste!! 😀
      Og jeg forstår dig godt med water marbles. Jeg KAN ikke finde ud af det L*rt.

  4. Pingback: Coewless | Neglelakkmani

    • Tusind tak Sophie!
      Det siger ikke så lidt, siden der er så mange der er vildt gode til at lave galaxy negle! 😀

  5. These nails are just perfect. Please please please post the tutorial on how to do this manicure. Thanks.

  6. Underbart!! Har önskat en sån tutorial på någons blogg (var det Karianne?). Önskar verkligen en tutorial!! Super!

  7. Definitely the best Galaxy nails I have ever seen – beautiful! xx

Skriv en kommentar