NOTD – Purple Galaxy

I dag havde jeg lyst til at lave galaxe-negle. Jeg har længe ville lave lilla galaxe-negle, fordi mit baggrundsbillede på min computer er en lilla galaxe, og det er simpelthen sådan et fint billede.

Jeg ved at der er en “standard” måde at lave galaxe-negle på, og jeg har lavet galaxe-negle på en måde en gang før (jeg har ikke postet billederne, fordi jeg ville gemme dem til min 31 manicure challenge). Men disse negle er bare lavet lidt tilfældigt, hvor jeg har sponget med en masse farver og tilføjet stjerner.
Jeg synes de er blevet fine, og jeg kan godt lide, at de er lidt anderledes end de normale galaxe-negle!

Jeg har brugt en masse farver, og det er lidt svært at se hvilke der er hvilke, fordi de er blandet lidt sammen. Men jeg har brugt; Barry M Raspberry, Essie Bahama Mama, China Glaze Grape Pop, Max Factor Marshmallow og IsaDora Icy Lilacs (den fine helt lyse farve, som har noget fint blår shimmer. Den er perfekt til galaxer!)
Ovenpå har jeg et lag af min franken “Merry Unbirthday” som eftehånden har ændret sig en del gange. Jeg har lige tilføjet en masse klar lak, så den ikke var nær så grå.
Stjernerne er desuden lavet med akrylmaing (og de bitte bitte små stjerner er sprøjtet på med akrylmaling på en tandbørste. Smart smart teknik)

Jeg prøvede at lave stjerneformede stjerner, hvilket failede lidt, ligesom stjerneskuddet på lillefingeren. Oh well, jeg synes det er fint!

Jeg ville ønske, at jeg havde sponget mere ved mine neglebånd, hvor man kan se basen (Barry M Raspberry) lidt for meget. men det er okay.

22 Comments on “NOTD – Purple Galaxy

  1. OMG! af alle de galakse negle jeg har set rundt omkring, så er de her de flotteste!! 😀 love it

  2. De er for lækre…! Virkelig flotte. Sidder selv med orange negle – total kedeligt, men havde ikke tid til andet i morges.

  3. Det er så fint!!
    Din blog har været min største inspiration til at få flotte negle selv! Jeg har altid haft akryl negle, men så købte Heromes negle hærder og booom, mine egen negle er seriøst stærke og fine! 😉 Tak for en fin blog, og en masse inspiration!

    • Sikken en skøn kommentar! Tusind tak skal du have!! 😀
      Jeg er glad for, at jeg er en inspiration, og at jeg har været en hjælp til at få fine og stærke negle! Så er det altså lidt sjovere at lege med neglelak, når man har nogle stærke og flotte negle 😀

Skriv en kommentar