Inspired by: My awesome beauty, Elegant squares

Forleden fik jeg en ny topcoat ind af døren, og der er ikke noget jeg elsker mere end ny top coat. Sammen med min ordre på top coat, købte jeg også en pakke med 10 forskellige ruller “striping” tape, meget tyndt tape i fine farver!
De blev købt fordi jeg så dem på Sophie’s blog. Hun er en fantastisk norsk negleblogger, og jeg bliver simpelthen så inspireret af hendes blog.
Jeg var sådan nødt til at prøve hendes “Elegant squares” manicure.

Jeg synes, at det gik ret godt, og jeg synes resultatet blev fint, selvom farverne er lidt sjove sammen. Og, jeg ved nu, at man virkelig skal klippe tapen til så det passer lige til neglen, for på mine negle var tapestykkerne for lange, og jeg kunne ikke lade være med at pille i dem (så denne manicure er allerede fjernet desværre. Det er så noteret til næste gang)

Neglelakkerne jeg har brugt er Gosh Pool Party, OPI Mermaids Teard, OPI Absolutely Alice og deborah Lippmann Don’t tell mama.
Og pga. absolutely alice er der selvfølgelig kommer lidt glitter ud over det hele..

10 Comments on “Inspired by: My awesome beauty, Elegant squares

  1. Hold da op, hvor er det bare superflot! 🙂 Og jeg synes farverne er fantastiske sammen. Det der tape må jeg kigge nærmere på. Vil du senere skrive hvor godt det holder, og kom du tapen på først og fyldte felterne ud, eller sidst (altså ovenpå)? Det er bare SÅ tjækket. 🙂

  2. Awesome design!! Det er virkelig diskret og smukt! Mine designs bliver altid kaotiske og der kommer for meget på én negl xD

    • Tusind tak!
      Det kender jeg godt. Nogle gange er det bedre bare at holde det simpelt, end at lave alt for mange ting på 😀

Skriv en kommentar