31dc2017 – Day 13: Animal Print

Dagens tema er dyreprint, og jeg havde faktisk lavet nogle helt andre negle end dem jeg har valgt at vise. Jeg synes de andre var for simple.
Èn ting jeg absolut ikke ville lave til dagens tema var klassisk dyreprint. Jeg synes bare det er kedeligt og har egentlig aldrig været vild med dyreprint. Men så besluttede jeg mig alligevel for at lave noget klassisk dyreprint, ved ikke lige hvordan det skete. Og jeg ved heller ikke, hvorfor jeg faktisk ret godt kan lide dem! 😀
_________________
Todays theme is animal print and I had actually made some completely different nails for today than the ones I’m choosing to shoq. I thought they were too simple.
One thing that I absolutely didn’t want to do was classic animal print. I just think it’s boring and I’ve never really been fond of animal print. But then I decided to do classic animal print anyway, I don’t really know how that heppned, and I don’t know why I actually like them 😀

IMG_0839

2 Comments on “31dc2017 – Day 13: Animal Print

Skriv et svar

