NOTD – Birthday nails! <3

Hallu!

I dag er det min 25års fødselsdag,  og det betyder selvfølgelig, at jeg har lavet fødselsdagsnegle!
De sidste par år har jeg ikke været så tilfreds, og har været sent ude med at lave dem, så jeg gik igang tidligt igår aftes for at få lavet mig nogle fine fødselsdagsnegle. Og jeg synes de er blevet så fine. Jeg er især rigtig glad for hvordan de små bær på kagen kom til at se ud!

__________________
Hallu!

Today is my 25th birthday and of course that means that I have done some birthday nails!
The last couple of years I haven’t been that satisfied with my birthday nails and I’ve started them late, so this year I started early last night so I had time to do some pretty birthday nails. And I think they turned out so pretty. I am especially happy with the little berries on the cake!

123

4 Comments on “NOTD – Birthday nails! <3

  1. Tillykke Eva! Og hvor er det altså vildt, at du kan lave noget så detaljeret.

Skriv et svar

