Villains VS Princesses – Jasmine

Det er gået endnu en Villains VS Princesses challenge igang på instagram, og selvom jeg aldrig blev færdig med den første (jeg mangler stadig Snehvide) så ville jeg gerne være med til denne.
Jeg har endnu en gang valgt at lave prinsesserne istedet for skurkene. Hvad kan jeg sige, jeg elsker Disney prinsesser ❤

Den første prinsesse er Jasmin. Jeg synes jeg har fået lavet nogle rigtig fine negle, på trods af, at hendes ansigt ikke er helt rigtigt.
Alt er håndmalet.
_________________
Another Villains VS princesses challenge has started on instagram and even though I never did finish the fist one (I still need to make Snow white) I still wanted to join this challenge.
I have yet again chosen to do the princesses. What can I say, i love Disney princesses ❤

The first princess is Jasmine. I think I made some really pretty nails in spite of the face not being completely right.
Everything is handpainted.

126

Skriv et svar

