NOTD – House Cup – Hufflepuff

Jeg har været i et voldsomt Harry Potter humør på det seneste (det kommer sådan en gang i mellem)
Så jeg fik selvfølgelig også lyst til at lave Harry Potter negle igen. Jeg lavede nogle sidste år, og som nogle af Jer måske ved, så er det min yndlingsnegle nogensinde.
Derfor var jeg også lidt skeptisk over at lave nogle igen, for intet kan måle sig med dem, og desuden er det det mest detaljerede jeg nogensinde har lavet, så at begive sig ud i det igen, er lidt voldsomt.
Men jeg havde lyst til at lave Harry Potter våbenskjold igen, denne gang nogle andre våbenskjold (der findes to forskellige versioner) så det ikke blev det samme som sidst.
Sidste år lavede jeg bare én mani med alle Hogwarts kollegierne på. Denne gang har jeg tænkt mig at lave en mani til hver kollegie, og jeg har selvfølgelig startet med Hufflepuff, selvfølgelig, fordi det er mit kollegie, det kollegie jeg hører til og det hus jeg bedst kan lide 🙂

Jeg vil ikke sige så meget andet end, at jeg ikke ved hvorfor jeg var så bange for at starte disse… for jeg synes selv de er blevet vildt gode! 😀
________________
I have been in such a Harry Potter mood lately (that happens once in a while)
So of course I wanted to make some Harry Potter nails again. I did some last year and as some of you know, they are my favorite nails I’ve ever made.
Because of that I was a little sceptic to make some again, because nothing can measure up to those, and by the way they are the most detailed nails I’ve ever made, so to try and make them again is a little crazy.
But I wanted to make Harry Potter crests again, this time some other crests than the last ones I did (there are two different versions online) so it won’t be the same as last. Last year I made just one mani with all the Hogwarts houses. This time I’m gonna make one for each house, and of course I did Hufflepuff first, of course because it is my house, the house I like the best 🙂

I’m not gonna say to much more, other than that I didn’t know why I was so scared to start these… Cause I think they turned out really really good! 😀

123456

3 Comments on “NOTD – House Cup – Hufflepuff

  1. Oh my gosh! They are stunning! I’m speechless! (Btw I’m also a Hufflepuff, best house ever. 😀 )

Skriv et svar

