Police nail art on my dad!

I dag er en speciel dag, og i dagens anledning har jeg lavet lidt nail art. Dog ikke på mig selv, men på min far.
Min far har i dag haft sin sidste dag på arbejdet og går på pension, efter 40 år i politiet. Vi, far, søster og jeg, var til afskedsreception på hans arbejde og det var så fantastisk at se, hvor højt elsket og værtsat min far er og har været på sin arbejdsplads.

Med hensyn til neglene: Vi har længe snakket om(nok mest som en joke) at min far skulle have lavet nail art på tommelfingrene, men det er aldrig blevet til noget… før NU. Jeg synes, at han her på  sin sidste dag skulle have nogle fine politinegle.
De blev så fine, og min fars kollegaer synes også, at de var rigtig gode.
På hans tommelfingre har jeg lavet de danske politilogoer, og jeg synes det blev så fint.
________
Today is a special day and in honor of that I did some nail art. Not on my self however, but on my dad.
My dad had his last day at his work today and is now retiring after 40 years in the police. We, my dad, sister and me, went to his farewell reception and it was so amazing to see how well loved and appreciated my dad is and have been on his work.

About the nails: We have long been talking about (probably mostly on a joke) doing some nail art on his thumbs, but never did… until NOW. I thought that now, here on his last day at work, he should have on some pretty police nails.
So on his thumbs I did the danish polish logos, and I’m really happy with how they turned out.

43

2 Comments on “Police nail art on my dad!

  1. Hvor er de flotte! Håber at din far får tid til flere negleeventyr:) Jeg tager hatten af for dine evner, mad skillz!

Skriv et svar

