CND New Wave – Three swatches

 

SPONSORERET INDLÆG//SPONSORED POST*
_ _ _

Det er længe siden jeg har postet nogle swatches her på bloggen, men det vil jeg gøre idag. For nogle uger siden fik  jeg tilsendt tre lakker fra CND’s forårskollektion New Wave. Super fine lakker som er perfekte til foråret/sommeren. Kollektionen består af seks lakker, fire cremelakker og to shimmerlakker. Jeg har modtaget tre a cremelakkerne.
_____________
It’s been a while since I posted some swatches on the blog, so I will do that today.
Some weeks ago i recieved three polishes from CND’s spring collection New Wave. Super pretty polishes, perfect for the spring/summertime. The collection consists of six polishes; four creme and two shimmer polishes. I recieved three of the creme polishes.

 

Banana Clips, 3 lag – Banana Clips er den perfekte gule lak, i hvert fald farvemæssigt. Man kan ikke andet end at blive glad når man ser på den. Denne er, som de fleste gule lakker, lidt vanskelig at applikere, og jeg var nødt til at bruge tre lag for at dække helt.

Banana Clips, 3 coats – Banana Clips is the perfect yellow polish, at least color wise. You can’t not be happy when looking at it. This is, as with most yellow polishes, a little hard to work with, and I had to use three coats for it to be opaque.

 

Blue Eyeshadow, 2 lag – Jeg elsker blå lakker, så denne er selvfølgelig ikke nogen undtagelse. Det er fin lidt støvet blå, hvis man kan kalde den det. Denne skulle have to lag, på trods af et meget tyndt første lag.

Blue Eyeshadow, 2 coatsI love blue polishes, so this is no exception. It is a pretty kind of dusty blue, if you can call it that. This needed only two coats, in spite of a very thin first coat.

 

Pink Leggings, 3 lag – Pink Leggings er en fin rødlig lyserød. Jeg gav denne tre lag, men to kunne nok gøre det, jeg ville bare gerne have den helt dækkende.

Pink Leggings, 3 coats -Pink leggings is a pretty reddish pink. I put on three layers, but two could probably be enough, I just wanted it to be completely opaque.

 

 

*Jeg har modtaget disse neglelakker gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved these polishes for free, but I won’t receive further payment to do this post.

 

Skriv et svar

