NOTD – Alice in Wonderland

Den næste “prinsesse” i Villansvsprincesses udfordringen på Instagram er Alice. Hun er jo egentlig ikke en Disney prinsesse, men det gør mig slet ikke noget, at hun er med i denne udfordring, for Alice i eventyrland er min yndlings Disneyfilm, og jeg elsker Alice som karakter så højt.
Jeg er super tilfreds med de negle jeg har fået lavet! Min base ser OPI It’s a boy.
__________________
The next “princess” in the villansvsprincesses challenge on Instagram is Alice. She is not actually a Disney Princess, but I don’t mind one bit that she is in this challenge, because Alice in Wonderland is my favorite Disney movie and I love Alice as a character.
I am super happy with how these turned out! My base is OPI it’s a boy.

img_7916l

One Comment on “NOTD – Alice in Wonderland

Skriv et svar

