NOTD – Sleeping Beauty

Jeg er stadig i gang med villans vs princesses udfordringen på instagram. Jeg er lidt bagud fordi jeg har ventet på solen så jeg kunne få ordentlige billeder.

Temaet i sidste uge var Sleeping beauty, og fik lavet nogle negle jeg slet ikke blev glad for. Det er svært at forklare hvorfor, men I får billedet af se alligevel.
Så besluttede jeg mig for at lave nogle andre som jeg blev meget tilfreds med, hvor jeg har tilføjet Auroras fe gudmødre som jeg synes blev meget gode!
___________________
I am still doing the villans vs princesses challenge on instagram. I a a little behind because I’ve been waiting for the sun so I could take pictures.

The theme last week was Sleeping Beauty and i made a mani I didn’t like. I can’t really explain why, but You’ll see the picture of it anyway.
So I decided to make a new mani, and I like it much better. I added Auroras fairy godmothers and I think they turned out so good.

meh
1

yay4
6
img_2397
img_2471

2 Comments on “NOTD – Sleeping Beauty

Skriv et svar

