NOTD – Ariel

På Instagram er der lige startet en Disney challenge hvor man enten skal lave negle til temaet Disney Villans eller Disney princesses. Jeg havde svært ved at vælge, men endte nu alligevel med at være på Team princess, for man kan ikke gå galt med Disney prinsesserne. Derudover har jeg længe gerne ville lave nogle Disney prinsesse manis, så nu var jo det perfekte tidspunkt.
Den første prinsesse er Ariel og jeg er simpelthen så tilfreds med resultatet! Det er nogle af mine yndlingsnegle jeg har lavet i lang tid.
Min base er Picture Polish Bette, som jeg synes var en fin “vand”-base.
________________
On Instagram there’s a Disney Challenge going on where you either choose to be on team Villan or Team princess. I had a hard time choosing, but I did end up choosing team princess because you can’t go wrong with Disney princesses. Besides, I’ve really wanted to do Disney princess manis for a long time, so now was the perfect time.
The first princess is Arien and I am just so happy with the result! It is one of my favorite manis in a long time-
My base is Picture Polish Bette which I though was a great “water” base.

123

6 Comments on “NOTD – Ariel

Skriv et svar

