Brown fair isle

Glædelig 1. December!

I dag vil jeg vise jer de Fair Isle negle jeg lavede for noget tid siden. Jeg synes de blev rigtig fine. Jeg har lavet både en plain version og en med farve 🙂
Min base er OPI Suzi loves cowboys.
____________
Happy December 1st!

Today I want to show you the Fair Isle nails I did some time ag. I think they turned out really good. I did a plain version and one with color 🙂
The base is OPI Suzy loves cowboys

img_0146img_01654img_01852img_0192

One Comment on “Brown fair isle

Skriv et svar

