NOTD – Glitter sandwich

Jeg havde lyst til at lave en lys glitter-agtig mani, så jeg lavede denne glitter sandwich som faktisk består af fire lakker, selvom det måske ikke ser sådan ud. Jeg startede ud med to lag Chanel Ballerina. Så har jeg brugt Rimmel All glittered up, OPI The man with the golden gun og IsaDora Silver Bling. Og så toppede jeg det med Ballerina igen.
Synes nu det blev meget fint.
_____________________
I wanted to make a light glitter-y mani, so I did this glitter sandwich that actually consist of four polishes even though it totally doesn’t look like that. I started out with two layers of Chanel Ballerina. Then I used Rimmel All glittered up, OPI The man with the golden gun and IsaDOra Silver Bling. Then I topped it with another layer of Ballerina.
I do think it turned out very pretty.

1

Skriv et svar

