NOTD – Coraline

I år havde jeg lyst til at lave Coraline negle. Jeg lavede en Coraline mani for nogle år siden (se HER) som jeg var (og er) rigtig stolt af. Jeg synes især at min Coraline var super god dengang, og til min mani i år ville jeg selvfølgelig gerne prøve at lave den bedre. Men jeg synes ikke rigtig at det lykkes. Jo, mine skills har udviklet rig ret meget, og jeg er blevet en del bedre til at lave skygger, men jeg synes udtrykket i min oprindelige Coraline er spot on!
Men når det så er sagt, så er jeg HELT VILD med denne nye Coraline mani. Den blev så meget bedre end jeg først havde troet den ville blive!
______________
This year I wanted to  make some Coraline nails. I did a Coraline mani some years ago (Look HERE) that I was (and am) really proud of. I especially think my Coraline was super good then and for my mani this year I obviously wanted to try and make it better. I don’t really think I succeeded. Yes, my skills have improved quite a bit and I’m much better at shading but I think the expression in my original Coraline is spot on!
But with that said, I am CRAZY about how this turned out. It turned out so much better than I first thought it would!

 

123img_2150

One Comment on “NOTD – Coraline

Skriv et svar

