NOTD – Halloween silhouette decals

I dag har jeg endnu en mani hvor jeg har brugt mine nye nail vinyls/decals fra Snail Vinyls. Jeg har ikke fået lavet få mange halloween manicurer, så jeg tænkte at jeg i denne uge vil tage mig sammen og lave nogle flere!
Til dagens mani har jeg lavet en Candy Corn gradient (som virkelig ikke blev god, men jeg gad ikke lave den om) Ovenpå har jeg brugt forskellige halloween decals og jeg synes resultatet blev ret fint. Især med den matte top coat!🙂 (skelettet er ikke helt godt for jeg kunne ikke “fjerne” munden ordentligt, hvis det giver mening)
__________

Today I have another mani where I used my new halloween nail vinyls/decals from Snail Vinyls. I haven’t done that many halloween manis yet, so I thought I would pull myself together this week and do some more!
For todays mani I did a Candy Corn gradient (which didn’t turn out too good, but I didn’t want to redo it) On top I used different halloween decals and I think the result is really pretty. Especially with the matte top coat!🙂 (the skull didn’t turn out good because I couldn’t “remove” the mouth properly, if that makes sense)

132

Skriv et svar

