Pumpkins and spiderwebs

SPONSORERET INDLÆG//SPONSORED POST*

_

Det er efterår, hvilket byder på efterårs/halloween-negle! Jeg har lavet disse to på det seneste, som jeg synes er rigtig fine.. især den første med græskarrene.
Til begge manis har jeg brugt lakker jeg for nylig har fået tilsendt. Den første er fra Nilens Jord’s efterårskollektion og hedder 673 Burcundy. Jeg er jo vild med mørke bær-lakker som denne!
Den anden lak er fra CND’s Starstruck kollektion (Vinter 2016) og hedder Dark Diamonds.
_____________
It is fall which means fall/halloween manis! I made these two recently that I think are very nice… especially the first with the pumpkins.
For both manis I used some polishes I recieved recently. The first is from Nilens Jord’s fall colletion and is called Burcundy. I am crazy about dark berry colors like this!
The other polish is from CND’s Starstruck collection (winter 2016) and is called Dark Diamonds.

12

1

 

 

 

*Jeg har modtaget disse neglelakker gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved these polishes for free, but I won’t receive further payment to do this post.

Skriv et svar

