31DC2016 #31 Honor nails you <3

_
Det er sidste dag af 31 day challenge 2016. Gudskelov. Jeg synes godt nok det har været hårdt i år. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan jeg har lavet det de sidste to år når jeg har været i praktik. Hvordan har jeg haft tid!? Synes knap jeg har haft tid i år. Nu har jeg så også lagt at lave nogle ret detaljerede manis i år, men jeg er super stolt af dem jeg har lavet!

Sidste dag byder på “Honor nails you love” og jeg skulle selvfølgelig lave  negle inspireret af en af mine yndlings Ashearer3 på instagram. Jeg havde dog lidt svært ved at finde en mani som jeg faktisk ville kunne lave, for de manicurer hun laver er utrolig detaljerede og svære!
Men jeg fandt denne, inspireret af Disney’s To på flugt, og den ville jeg rigtig gerne lave, selvom jeg nok tænkte, at Eugene var svær at lave. Og det var han også Men jeg synes da, at det gik ret godt.
_______________
It is the last day of the 31 day challenge 2016. Thank God. I really think this yearhas been hard. I don’t understand how I did it the last two years while working . How did I have time!? I almost don’t think I’ve had time this year. I did also chose to do rather detailed and time consumng manis this year, but I’m super proud of what I made!

Last day is “honor nails you love” and of ourse I had to do some nails inspired by one of my faves Ashearer3 on instagram. It was a little bit difficult to find a mani I could actually do, because her manis are always super detailed and hard!
But I found this mani inspired by Disney’s Tangled and I really wanted to make it, even though I thought it would be hard to make Eugene. It was, but I think it turned out quite good.

img_1748img_1760

Skriv et svar

