31DC2016 #30 Inspired by a tutorial

_
Til dette tema var jeg inspireret af en tutorial fra Pastelpolished på Instagram. Jeg så hendes tutorial for noget tid siden og skrev straks til hende, at jeg måtte lave dem på et tidspunkt… Og det var jo perfekt til dette tema.
Jeg valgte at lave dem i gule, orange og røde farver fordi… efterår!
Disse negle var super sjove at lave. Dem skal jeg helt sikkert prøve at lave igen med andre farver!🙂
___________
For this prompt I was inspired by Pastelpolished on instagram. I saw her tutorial some time ago and quickly wrote tp her that I had to do it at some point… And it was perfect for this prompt.
I chose to do it in yellor, orange and red colos because… fall!
These nails were so fun to do. I am definitely going to make them agin in different colors!🙂

img_1727img_1743

4 Comments on “31DC2016 #30 Inspired by a tutorial

Skriv et svar

