31DC2016 #29 Inspired by the supernatural

_
Igår var temaet Inspireret af det overnaturlige. Da jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave (jeg havde egentlig planlagt bare at lave spøgelser, men synes det var for kedeligt) besluttede jeg mig for at rekreere sidste års mani til dette tema, som var mine Ouija board negle. Jeg synes de var super cool, og de blev  bedre denne gang så jeg er rigtig glad for denne mani!
___________
Yesterday the prompt was Inspired by the supernatural, and since I didn’t know what to do (I had originally planned to do ghosts, but I thought that was a little boring) I decideded to recreate the mani I did last year for this prompt which was my Ouija Board nails. I thought they were super cool, and they turned out better this time, so I’m really happy with this mani!

img_1602img_1618

Skriv et svar

