31DC2016 #26 Inspired by a pattern

_
Til dagens tema havde jeg lyst til at lave nogle efterårsnegle. Det endte dog med at blive halloween inspireret, for jeg fandt sådan et fint print som jeg bare måtte lave. Det er lidt tidligt, men altså… vi nærmer os!
Min base er et mix af forskellige lakker, selvom det nu bare ligner den gule jeg holder på billederne😀
___________
For today’s prompt I wanted to do some fall nails. I ended up doing something halloween inspired because I just found this cute print that I had to do. It’s a little early for halloween…. but we are getting closer!
My base is a mix of different polishes, even though it just looks like the yellow one I’m holding in the pictures😀

img_1398img_1428

One Comment on “31DC2016 #26 Inspired by a pattern

Skriv et svar

