31dc2016 #25 Inspired by fashion

_
Dagens tema er Inspireret af fashion. Jeg har valgt at lave en ret simpel mani idag, da jeg synes mine sidste har været ret detaljerede, og de har taget en del tid at lave.
Dette er en manicure jeg længe har ville lave, og jeg har faktisk forsøgt mig med det før, det lykkedes bare ikke. Dagens mani er inspireret af en Elie Saab gradient kjole som bare er super flot. Jeg har lavet en gradient og derefter “skåret” en firkant ud ved neglebåndene med neglelakfjerner.
_________
Today’s prompt is Inspired by fashion. I chose to do a pretty simple mani today because I think my last couple of manis have been really detailed and they took quite long to do.
This is a mani I’ve been wanting to to for quite a while. It is inspired by an Elie Saab dress that is just gorgeous. I made a gradient and after that I “cut” out the square at the cuticle with nail polish remover.

25

 

One Comment on “31dc2016 #25 Inspired by fashion

Skriv et svar

