31DC2016 #22 Inspired by a song

_
Dagens tema i 31DC er inspireret af en sang. Et svært tema. Jeg satte min ipod på shuffle, men synes ikke jeg kunne finde noget. Så jeg besluttede mig for at lave min første indskydelse, nemlig en mani inspireret af mit yndlingsband, Years & Years’, nye single Meteorite. Suuuuper god sang (selvfølgelig) Jeg har bare ladet mig inspirere af titlen men har også valgt at tilføje elementer fra singlens cover art som stjernebaggrunden og trekanterne🙂
Jeg er så vild med resultatet!🙂 Synes bare det er blevet super fint!
Min base er Chanel Cosmic som jeg synes passede perfekt til denne mani.
__________
Today’s prompt in 31DC is Inspired by a song. A hard prompt. I put my ipod on shuffle but I didn’t think there was anything I could use. So I decided togo with my first thought, to do a mani inspired by my favorite band, Years & Years, new single Meteorite. Suuuuper awesome song (obviously) I was just inspired by the title but also took elements from the singles cover art such as the starry background and triangles🙂
I am crazy about the result!🙂 I just think it turned out so pretty!
My base is Chanel Cosmic which I just thought was perfect for this mani.

12img_1052img_1016

One Comment on “31DC2016 #22 Inspired by a song

Skriv et svar

