31DC2016 #21 Inspired by a color

_
Dagens tema er Inspireret af en farve, og jeg har altid en smule svært ved dette tema. MEN, ligesom jeg var i problemer i forhold til hvad jeg skulle lave, så fik jeg en pakke ind af døren med nogle nye lakker fra CND’s linje Creative Play fra kollektionen Celebration collection. Jeg modtog to farver plus en top coat og base coat, og den ene af lakkerne gjorde mig straks inspireret. Jeg vidste med det samme hvad jeg skulle lave til dagens tema da jeg så den!🙂
På mine negle har jeg idag lavet favfruefinner, og en enkelt havfrue som svømmer rundt i det dybblå hav. Jeg har brugt Chanel Magic som base og CND Creative play i Turquoise Tidings ovenpå. Jeg har lavet halerne (og havfruen) med akrylmaling og derefter tilføjet forskellige lakker for at gøre halerne mere magiske🙂
De blev præcis som jeg ville have dem!
__________
Today’s prompt is Inspired by a color, and I always have a bit of a problem with this prompt. BUT, just as I was having trouble deciding what to do I got a package with some new polishes from CND’s line Creative Play. I got some polishes from The Celebration Collection plus a base coat and top coat, and one of the polishes instantly got me inspired. I instantly knew what to do on my nails just my looking at it.
On my nails today I did mermaid tails and a single mermaid who swims around in the deep blue ocean. I used Chanel Magic as a base and CND Creative Play in Turquoise Tidings on top. I made the tails (and the mermaid) with acrylic paint and used various polishes to make the tails more magical🙂
They turned out exactly  how I wanted them!

img_0946img_0947
img_0897

3 Comments on “31DC2016 #21 Inspired by a color

Skriv et svar

