31DC2016# 20 Watermarble

_
Jeg HADER at lave watermarbles. Jeg synes ellers, at det er begyndt at gå ret godt; lakkerne spreder sig i vandet, jeg kan få lavet nogle gode mønstre, men hold op det er svært at finde ud af hvilken base der basser til de lakker man bruger! Jeg lavede faktisk nogle negle der var ret fine, men tænkte så “det kan jeg gøre bedre”, dumt dumt tænkt. Jeg er ikke tilfreds med disse, men sådan er må det blive.
_________
I HATE doing watermarbles. I thought I was getting pretty good at it; polishes spreads in the water and I’m able to draw some good designs, but dang it’s hard to figure out what base to use for the polishes you use! I had actually made some nails that were quite pretty but I was like “I can do better than that”, stupid stupid thinking. I am not satisfied with these, but that’s how it is.
img_0874

Skriv et svar

