31DC2016 #19 Galaxies

_
Det var galaxy day i 31 DC igår, og der er nok en af mine yndlingstemaer i denne udfordring! Som I måske ved, så er jeg VILD med galaxy nails. Jeg synes det er noget af det sjoveste at lave, og udover det er ret ret simpelt at lave!
I år valgte jeg at lave dem lidt anderledes end jeg plejer. Jeg laver dem normalt ret lilla/blå, men idag ville jeg gerne gøre dem lidt orange, og jeg synes det er lykkes ret godt. Jeg tror jeg siger det hver gang jeg laver galaxy nails, men disse er nok nogle af mine yndlings nogensinde! (det var super svært at fange dem ordentligt på billederne, men jeg har prøvet)
Jeg har brugt en maaaasse lakker, så jeg har ikke tænkt mig at skrive dem ned.
___________
It was galaxy day in 31DC yesterday and it is probably one of my favorite prompts in this challenge! As you might know I LOVE galaxy nails. I think its some of the funnest nails to do and they are also fairly siple to do!
This year I chose to do them a little differently than usual. I Usualy make them quite purple/blue but today I wanted to make them a little orange and I think it worked. I think I say this every time I make galaxy nails, but I think these are some of my favorite ever! (it was super hard to capture them on pictures, but I tried!)
I used a loooot of polishes, so I’m not going to write them down.

32

img_0722

img_0811img_0828

 

One Comment on “31DC2016 #19 Galaxies

Skriv et svar

